[Terkini] ‘lnfluencer’, Pelakon 0h My Hantaran, SyazIin ZainaI MninggaI Dunia.

[Terkini] ‘lnfluencer’, Pelakon 0h My Hantaran, SyazIin ZainaI MninggaI Dunia.

Kuala Lumpur: Pelakon dan pempengaruh, Syazlin Zainal, 26, diIporkan mninggal dunia hari ini.

Syazlin difahamkan mninggal dunia dia Johor bagaimanapun punca kema.tian masih dalam sias.atan.



Berita sdih itu dikongsikan rakan Syazlin iaitu Zeatyalia di Instagram Story miliknya sebentar tadi.

“Tidak ada kenyataan lain yang akan dikongsikan. Saya perlu menghorma.ti privasi keluarganya.



“Saya kehiIangan rakan hari ini. Saya tidak tahu bagaimana untuk Iuahkan perasaan saya sekarang ini. Saya juga sedang memahami apa yang berlaku,” tulisnya.

Berita pemerg.ian Syazlin mengjutkan ramai pihak termasuk rakan-rakan dan peminat.



Dalam pada itu, akaun Instagram kelab peminat arwh memaklumkan akan memadam akaun itu.

“Semoga segala urusan dipermudahkan dan mohon m.aaf atas segala kekurangan atau kekhiIafan. Akaun ini akan ditutup,” tulisnya.

Syazlin pernah membintangi beberapa drama tempatan antaranya 0h My Hantaran, Sitik Tok, Dia Yang Ku Jadikan Suami, Takdir Yang Tertunda dan Ada Yang Ngikut.
Allahyrham adalah anak bongsu daripada lima adik-beradik dan anak perempuan tunggal dalam keluarganya.
LihatTutupKomentar